Tuesday, March 1, 2011

Belajar Gitar Cara Mudah Dan Pantas

Belajar gitar memang kadang2 menjemukan bagi yang baru nak belajar pegang gitar..pegang kord, strumming lagi..mcm2 lagi..tetapi kalau dah minat semua boleh diatasi..belajar gitar memerlukan guru jika nak cepat pandai..tetapi guru perlu dicari samaada kawan atau pergi kelas..

Aspek kos perlu dikira kalau pergi kelas muzik..belajar dengan kawan pun kawan bukan senang selalu nak hadap muka kita je betul tak? pendek kata kita banyak belajar gitar sendiri kalau nak mahir..tetapi bagaimana?

Belajar gitar sendiri lebih senang tetapi syaratnya ada panduan belajar gitar yang bagus..ada ke panduan belajar gitar macam tu.. baca seterusnya..

No comments:

Post a Comment

Post a Comment